Karina fant dette spillet i Labyrinthia søndag 2. juli 2006. Hun har sett spillet før og synes det virket morsomt. Dette spillet er laget på bakgrunn av et dataspill.
Spilldag: Søndag 9. september 2007 - Diverse
Tipover lå fortsatt framme etter at Karina fant det fram dagen før. Og dermed ble det spilt litt mer. Bildene viser den vanskeligste oppgaven oppstilt og løst.
Spilldag: Lørdag 8. september 2007 - Diverse
Tipover skrev litt om ThinkFun-spillene. Deriblant Tipover. Dermed måtte vi jo prøve litt.
Spillkveld: Torsdag 12. juli 2007 - diverse
Vi hadde Bodil, Arnfinn og barna på besøk og lekte oss med Rush hour, Hoppers og Tipover. Det var lett å bli hektet.
Torsdag 14. desember 2006 - Mathias
Mathias lekte med Tipover. Det ble en del tårnbygging og mindre spilling. Men han hadde det gøy.
Fredag 21. juli 2006 - Mathias, Ivan og Berit
Mathias, Berit og Ivan lekte litt med Tipover.
Spilldag: Tirsdag 4. juli 2006 - Anne Maline og Karina
Anne Maline likte også Tipover. Hun klarte noen av de enkleste og klarte seg greit. I løpet av dagen klarte Karina samtlige 40 oppgaver. Den hun brukte lengst tid på var oppgave 17.
Mandag 3. juli 2006 - Karina og Karl Thomas
Vi prøvde noen runder med Tipover og ble enige om at spillet er bra. Det har noen morsomme oppgaver som ikke alltid er like opplagte. Noen kan vi faktisk bruke litt tid på å løse. Noen ganger irriterer det at hopperen ikke kan hoppe på skrå, - så nær, men akk så lang vei han må hoppe likevel. Hoppers er utgitt av de samme som Rush Hour og minner derfor også om det spillet. Karl Thomas synes Tipover er mer overkommelig enn Rush Hour.
Spilldag: Søndag 2. juli 2006 - Karina og Mathias
Vi kjøpte Tipover i Labyrinthia og prøvde det da vi kom tilbake til sommerhuset. Mathias likte det med en gang. Spillet byr på annerledes hjernetrim. Det er 40 kort med oppgaver i forskjellig vanskelighetsgrad. Mathias klarte de enkleste, men trengte hjelp med de vanskeligere. Karina fant også noen utfordringer.